3 zalety Google Adwords

 

Większość z nas kojarzy wyszukiwarkę Google, z której każdego dnia korzystają miliardy użytkowników na całym świecie. Korzystając z Google, udaje się nam znaleźć każdy produkt, usługę, firmę, a zarazem cenne artykuły na konkretny temat. Kiedy wpiszemy do wyszukiwarki odpowiednie słowa, wyskoczą odpowiedzi. Właścicielom stron zależy na tym, by być na początku wyników, a by tak się stało, można opłacić linki sponsorowane Adwords.

Dlaczego warto zamówić linki sponsorowane Adwords? Szybka i skuteczna reklama

Dużą zaletą kampanii prowadzonych za pomocą linków sponsorowanych Adwords jest to, że ta forma reklamy działa naprawdę szybko (sprawdź: https://digitalhill.pl/uslugi/kampanie-google-ads-adwords/linki-sponsorowane-google-adwords/). Na większe efekty trzeba poczekać trochę dłużej, ponieważ kampania na początku jej działania jest w trakcie “uczenia się” dlatego też wymaga ciągłej analizy i optymalizacji. Jej koszt jest jednak stosunkowo niski, bo płacimy tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w reklamę, a ceny za kliknięcie uzależnione są od naszej konkurencji. Jeśli chcemy wyświetlać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki, za linki sponsorowane Adwords zapłacimy więcej, co jednak jest opłacalne, gdyż klienci często wchodzą właśnie na pierwsze proponowane strony czy linki i nie szukają dłużej, gdyż szkoda im czasu.

Linki sponsorowane Adwords – sposób dotarcia do naszych klientów

Korzystając z tego typu reklamy trafiamy do odpowiednich grup użytkowych. Jeśli brakuje danych o preferowanych odbiorcach, można uruchomić kampanię skierowaną do wszystkich użytkowników i stopniowo eliminować te grupy, które najrzadziej finalizują konwersję – wszystko to zbadamy, obserwując reakcję na linki sponsorowane Adwords. Kolejnymi wariantami kierowania reklam są zainteresowania potencjalnych klientów oraz miejsce zamieszkanie – reklama naszego zakładu usługowego będzie się wyświetlać ludziom mieszkającym blisko naszej siedziby.

W tym dziale  Co to jest faktura uproszczona? Kto i kiedy może ją wystawić?

Czy przy pomocy linków sponsorowanych Adwords przeanalizujemy zachowanie klientów?

Ta forma reklamy pozwala analizować zachowanie osób, które weszły na naszą stronę internetową z reklamy. Ta obserwacja pozwoli wyciągać wnioski, co można zmienić na stronie, by trafić do klientów.

Dzięki temu stworzymy bazę osób, które już były na naszej stronie i przypominanie im o sobie – warto pokazywać im dynamiczną reklamę z aktualną promocją. Korzystając z linków sponsorowanych Adwords można cały czas udoskonalać naszą kampanię, co pozwoli podwoić liczbę klientów bez zwiększania budżetu. Jeśli ten jest ograniczony, reklama może wyświetlać się tylko w tych godzinach, w których mamy otwarte biuro lub restaurację – w ten sposób ograniczamy koszty, a klient będzie miał z nami kontakt.

Korzyści związanych z linkami sponsorowanymi Adwords jest dużo, a można go stosować bez względu na to, jaki rodzaj biznesu prowadzimy.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *