Lista zakupów do biura. Oto niezbędne rzeczy!

Prowadzisz swoją działalność, a może jednym z Twoich zawodowych obowiązków jest dbanie o biurowe zakupy? Warto wiedzieć, jakie artykuły powinny znaleźć się na początku działania firmy, a które wpisać w listę stałych wydatków.

Wyposażenie biura

Bez względu na to, czy prowadzimy niewielką firmę czy zatrudniamy kilkanaście czy kilkadziesiąt osób, wyposażenie biura jest bardzo podobne. Podobnie, jak w przypadku urządzania mieszkania czy domu, nie ma znaczenia metraż i ilość pomieszczeń, a nawet liczba domowników. Trudno sobie wyobrazić zarówno kawalerkę, jak i 300-metrowy dom bez lodówki, pralki, kuchenki, łóżka, szafy, szafek kuchennych czy stołu. W przypadku artykułów biurowych, rzecz wygląda tak samo. Każdy z nas kojarzy biuro z biurkami, krzesłami, urządzeniami biurowymi, a w niektórych przypadkach ze specjalnie stworzoną recepcją. Urządzanie biura warto rozpocząć od najważniejszych, a tym samym najdroższych elementów. Meble oraz urządzenia biurowe, są nie tylko niezbędne, ale także nadają charakteru naszej działalności i wpływają na odbiór naszej firmy przez odwiedzających nas klientów i kontrahentów. Biurka, krzesła oraz stoliki dla klientów to podstawa każdego biura. W pasażu biurowym warto również zaopatrzyć się w niezbędne urządzenia biurowe:
– drukarka,
– kserokopiarka,
– bindownica,
– niszczarka,
– skaner.

Artykuły biurowe

Posiadając niezbędne meble, sprzęt komputerowy oraz urządzenia biurowe, warto zadbać o zakup podstawowych artykułów biurowych, które zazwyczaj dzielimy na dwie kategorie: artykuły piśmiennicze oraz segregację dokumentów. Wybierając dostawcę niezbędnych artykułów, warto porównać ceny, a także zwrócić uwagę na czas realizacji zamówienia, sposób dostawy oraz wielkość oferty. Pasaż biurowy może poszczycić się bardzo różnorodną ofertą artykułów i urządzeń biurowych, a także biznesowych zestawów prezentowych, które doskonale sprawdzą się, w momencie kiedy chcemy podziękować stałym klientom, pracownikom, jednocześnie budując profesjonalny wizerunek. Jakich artykułów nie może zabraknąć w naszym biurze? Oto przykładowa lista:
– papier do ksero,
– długopisy, ołówki, zakreślacze,
– notesy,
– zszywacze, dziurkacze,
– segregatory,
– foliowe koszulki,
– przekładki do dokumentów,
– podkładki pod mysz komputerową,
– pudełka na dokumenty,
– nożyczki, taśma bezbarwna,
– koperty do wysyłki korespondencji.
Warto pamiętać, że o ile meble i urządzenia biurowe to zazwyczaj zakupy na dłuższy okres, to artykuły biurowe należy regularnie uzupełniać. Przed złożeniem zamówienia w pasażu biurowym, należy dokładnie sprawdzić aktualny stan niezbędnych do pracy biura produktów, i sporządzić listę. Składając zamówienie trzeba pamiętać, że im wyższe kwota tym większe rabaty lub darmowa dostawa.
Na koniec równie istotna kwestia, bez której trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie biura: napoje dla pracowników i klientów. W zależności od polityki firmy w biurowym aneksie najczęściej można znaleźć: kawę w kapsułkach i rozpuszczalną, herbatę czarną i owocową, cukier oraz wodę niegazowaną.

W tym dziale  Co to jest FTL?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *