Top 5 najbardziej skutecznych narzędzi SEO

Marketing internetowy w dużej mierze opiera się na pozycjonowaniu. Optymalizacja SEO nie jest możliwa bez właściwych narzędzi, które zapewniają szczegółową analizę podejmowanych działań. Poniżej zaprezentowane zostały najpopularniejsze i najskuteczniejsze narzędzia SEO, które wykorzystywane są na co dzień przez specjalistów z branży.

1. Google Search Console

Google Search Console to najlepsze bezpłatne narzędzie SEO, jakie dotąd powstało. Dostęp do tego narzędzia ma każdy właściciel strony internetowej, która została zweryfikowana poprzez Google Analytics. Wielofunkcyjna konsola Googla korzysta z rzetelnych informacji zebranych w obszernych bazach danych, aby precyzyjnie monitorować i raportować obecność witryny w wyszukiwarce Google. Za pośrednictwem tego narzędzia można dodać stronę do oficjalnego indeksu Google, przesłać jej mapę indeksowanie, szybko sprawdzić widoczność strony oraz zidentyfikować błędy wymagające poprawy.

2. Ahrefs

Popularne Ahrefs to jedno z najbardziej docenianych narzędzi SEO na świecie, za którym stoi technologia w niewielkiej tylko mierze ustępująca tej stosowanej przez koncern Google. Narzędzie to pozwala z dużą dokładnością przeanalizować to, jakie elementy wybranej witryny internetowej wymagają ulepszeń. Jest to jedno z najlepszych narzędzi do badania struktury linków, a baza, jaką dysponuje Ahrefs obejmuje cały świat. Dzięki temu narzędziu możliwe będzie zadbanie o potrzeby użytkowników z dowolnego miejsca na świecie.

W tym dziale  5 zasad prawidłowego prowadzenia księgi przychodów i rozchodów

3. SEMRush

To narzędzie pozostaje jednym z najchętniej wykorzystywanych rozwiązań przez specjalistów z zakresu SEO marketingu i bierze udział w planowaniu większości kampanii w tym zakresie. Najważniejszą funkcją prezentowaną przez SEMRush jest możliwość analizy porównawczej różnych witryn. Na podstawie różnorodnych danych można szybko tworzyć precyzyjne raporty porównawcze, które pozwolą zwiększyć pozycję danej firmy na rynku, dzięki skutecznej implementacji strategii stosowanych przez bezpośrednią konkurencję. Przeprowadzenie kampanii bez tego SEO narzędzia zdecydowanie nie jest wskazane.

4. Screaming Frog

Najważniejszą zaletą Screaming Frog zdecydowanie jest szybkość działania. Narzędzie to umożliwia błyskawiczny wgląd do danych dotyczących analizy danej witryny. Narzędzie to również umożliwia analizę porównawczą stron internetowych, jednocześnie zapewniając dostęp do rozbudowanego modułu służącego do wykrywania błędów takich jak zduplikowana treść lub wadliwe linki.

5. Senuto

Senuto to polskie narzędzie stworzone do wnikliwej analizy widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Wśród najważniejszych zalet tego narzędzia zdecydowanie można wymienić szerokie podejście do poddawanych analizie fraz, a także skupienie się na Polskim rynku. Senuto automatycznie wyświetla to, jakie frazy w przeważającej mierze odpowiadają za widoczność strony, a na podstawie tych informacji możliwe jest szybkie i stosunkowo tanie zwiększenie zasięgów danej witryny.

Poznaj jeszcze więcej narzędzi SEO: https://digitalhill.pl/blog/analiza-seo-strony-25-przydatnych-narzedzi-w-audycie-seo/

W tym dziale  Postępująca cyfryzacja zmienia tryb pracy branż produkcyjnych

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *